Faktiskt...



..Så är jag dålig på att göra designer till min blogg, som ni ser så har jag ju bara fixat iordning en header och en bakgrund, menmen, så är det och jag har faktiskt ingen lust att sitta o pilla med det i photoshop nu.
Jag beklagar men så är det!
Fast, om det är någon utav er som skulle tycka det var roligt att göra en design åt mig så skulle det uppskattas enormt, och vet ni vad, den som gör det ska också få en grej utav mig då designen är klar!


Kram :)

TEO <3 TESS föralltid!

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Varför skulle vi inte kunna göra det? Har bott i huset i snart 15 år, och vi ville ha nytt. Dessutom är huset alldeles för stort för oss, en massa rum stod tomma. Så lägenhet är väl ett rätt bra alternativ när man inte orkar med hus mer(?).

2009-09-14 @ 15:18:15
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0