Till&från



Är det konstigt väder hos er med?
Hos mig är det iallafall helmystiskt väder.. ena stunden är det mulet och regn, i andra stunden är det värme och sol.
Tycker det är jätte underligt, nästan som aprilväder är det ju nu, vill hellre att sommaren ska vara ett tag till nu.
Förresten, är det någon som har något tips på var man kan köpa sådana där läderväskor som alla använder nu?
Jag har letat och letat i alla möjliga affärer men hittar de aldrig.. :P Antingen är det jag som är lite förvirrad eller så kan det vara att de inte finns i så många affärer. Vore tacksam ifall någon av er kunde säga mig var dessa väskor befinner sig! :)

Vet ni vad?
Jag ska till Gottland nästa vecka! Det ska bli superkul.
Dit ska jag med Bella och Teo, så håll tummarna för bra väder den veckan :)


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0